بهنیابهنیا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

به وبلاگ بهنیا جون خوش اومدین

به وبلاگ من خوش اومدین

1391/10/22 5:45
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

این هم بهنیای عزیز و گل و خوشرو

 

 

 

 اینجا عسلی ما ناراحت که چرا شکل دختراشده

 

 

بهنیای موتور سوار

 بهنیا جون متور سوار

 

عسلم ذوق کرده اولین تجربه موتور سواریش هست

 

اینجا پسر کوچولومون برای اولین بار عینک آفتابی زده همه چی رو مشکی میبینه براش جالبه

 

بهنیای کوچولو در حمام. پسرم حمام و آب بازی رو خیلی دوست داره

 

 این 18 ماهگی بهنیا هست .پسرمون بزرگتر شده نسبت به بالا

 

 

بهنیا جون وپسر خاله کوچولو

 

 

 

این هم امیر خوشگل و ناز دوست بهنیا جون

 

 

 رو تراس خونمون تو مالزی

 

 

 

اینج لباس سنتی پوشبدم که زن داییم ( مارینا ) از شیراز برام سوقات آورد. دستت درد نکنه زن دایی جون

 

تو قسمت بازی بچه ها جلوی فروشگاه جاسکو بوکیت اینداه در حال بازی و شیطونی هستم. عمو جون و عمه مریم هم که تازه از ایران اومدن با ما هستند.

 

 

من و عمه مریم در حال ماشین سواری هستیم. خیلی با خاله (به زبون خود بهنیا )

 

این خرچنگ گنده نخوره مرو

 

بهنیا و عمو پورنگ. (این چیه تو دست عمو پورنگ؟)

 

بهنیای عزیزمون تو تسکو در حال خرید هست

 

 

تیپشو

 

بهنیا جون در حال شیطونی بین لباسها تو فروشگاه جاسکو

 

پسرم به نور خیلی حساس هست و با چشم بند میخوابه

 

 

بهنیا جون تو هتل چانا در بانکوک با ژست عمو مجیبی.

 

 

بهنیای دوست داشتنی، با دوست ژاپنیش در فرودگاه بین المللی بانکوک

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان سيد كوچولو
14 شهریور 90 1:39
شما هم به جمع ني ني وبلاگي ها خوش اومدين...
ماشالله ني ني نازي هم دارين


قربان شما. لطف دارین
من مبتدی هستم. لطفا در بهتر شدن وبلاگ مرا یاری کنید.
اگر سوالی داشتم در مورد تنظیمات وبلاگ میتونم بپرسم؟
maryam
14 شهریور 90 23:43
maryam
15 شهریور 90 0:23
kheili khoshgelo nanaze
mahshid
17 شهریور 90 14:08
salam behnia joo webloget kheili ali shod azize delam


mamnon
ثمین
7 اسفند 90 10:25
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
ستاره
3 تیر 91 1:30
سلام به بهينا جان و مامان گلشوممنون كه به سوالم در مورد دير حرف زدن ستاره جواب داديد. ورود شما رو هم به جمع ني ني وبلاگي ها تبريگ ميگم.اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم.http://setarehkocholo.niniweblog.com/
مامان رادین
12 مرداد 91 9:58
تولدت مبارک عزیزم


✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
12 مرداد 92 16:46
تولد تولد تولدت مبارک سلام محمد پارسا در مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست تشریف بیارید وبلاگ و عکسشو ببینید اگر خوشتون اومد فقط کافیه کد 578 و به 20008080200 ارسال کنید تا عید فطر بیشتر مهلت ندارم ممنونم اگر اینکارو انجام بدید چون خیلی دوست دارم عکسش توی مجله چاپ بشه با تشکر از لطفتون